FAQ

Home/FAQ

Drupal je odprtokodna rešitev za urejanje spletnih vsebin. Kot administracijski sistem je uporabljen na 5% spletnih straneh, vendar je zaradi svoje zasnove primeren za večje spletne strani z velikim številom obiskovalcev. Kar pa ne pomeni, da ga ne moremo uporabiti na straneh z manjšim obsegom.

Drupal je nekoliko bolj zapleten za upravljanje, vendar se ga z malo volje in učenja precej hitro navadimo.

Joomla je med najzmoglivejšimi odprtokodnimi sistemi za upravljanje spletnih vsebin. Uporabnost sistema se poveča z uporabo dodatkov – modulov, komponent, predlog, jezikovnih datotek…

Sistem je uporaben na bolj obiskanih in zahtevnih spletnih straneh, saj porabi zelo malo sistemskih sredstev, hkrati pa je še vseeno dovolj preprost za uporabo in vzdrževanje.

WordPress je odprtokodni sistem za urejanje vsebine. Prvotno je bil ustvarjen za pisanje bloga, vendar se je z leti razvil v sistem, ki omogoča hitro postavitev celotne spletne strani, z nekaj prilagoditev pa sistem lahko popolnoma priredimo še tako zahtevnim uporabnikom.

WordPress je preprost za uporabo, zato ga priporočamo večini strank, tudi popolnim začetnikom na področju spleta.

CMS (angl. Content management system) je sistem, ki nam pomaga pri urejanju vsebine na spletnih straneh brez znanja jezika HTML. Urednik lahko samosotojno spreminja vsebino brez pomoči podjetja, ki je spletno stran izdelalo.

Med najbolj znane in razširjene web CMS sisteme sodijo WordPress, Joomla! in Drupal. Seveda jih obstaja še veliko več.

Kateri CMS sistem pa je primeren za vas? Naj vam pomagamo pri odločitvi >>

Ključna beseda (angl. keyword) je beseda katero vpišemo v spletni iskalnik (Google, Bing …).
Vsaka ključna beseda ima konkurenco glede na druge spletne strani. Preden se začnemo ukvarjati z optimizacijo spletne strani, moramo narediti analizo ključnih besed, ki najbolje opisujejo naše podjetje oziroma storitve, ki jih ponujamo.

Ključne besede so pomembne pri SEO >>

Off-site optimizacija je vsaka aktivnost, ki je ne izvajamo na naši spletni strani, temveč na drugih. To pomeni, da krepimo število kvalitetnih linkov do naše spletne strani, se vključujemo v socialna omrežja, kjer tudi aktivno sodelujemo ter pišemo bloge in članke, ki so po vsebini sorodni z našo spletno stranjo. Iskalniki glede na kvaliteto povratnih linkov določijo kako pomembna je naša stran in ji temu primerno zvišajo ali znižajo mesto v rezultatih iskanja.

Vse se začne pri kvalitetni vsebini, ki mora biti nujno unikatna, vsebovati pa mora ključne besede. Ključne besede prikazujemo s pomočjo naslovov in podnaslovov, uporabimo pa lahko tudi meta podatke, linke, odebeljeno besedilo, itd. Pomembne so tudi slike, ki jih moramo opremiti z opisi. Seveda pa je bistvenega pomena, da stran konstantno osvežujemo z novo vsebino.

Optimizacija je precej zapleten proces, ki traja lahko tudi več mesecev, seveda pa je odvisno od ključnih besed in konkurence.